18 Mayıs 2021 Salı

Yılın aşk bombasında yeni perde! Buket Aydın: Utanç duyuyorum

Buket Aydın, Emir Sarıgül ile Sibel Can vakasından sonra ilk defa görüntülendi. Muhabirlerin suallerini cevaplayan Buket Aydın’dan sansasyonel açıklamalar geldi. İşte ayrıntılar.

Buket Aydın’ın daha önceki sevgilisi Emir Sarıgül, geçtiğimiz günlerde şarkıcı Sibel Can ile tekne tatilinde görüntülenmişti. Aydın ise magazin gündemine bomba gibi düşen görüntülerin ardından ilk defa gazetecilerin karşısına geçti ve açıklamalarda bulundu.  İşte aşkın resmi: Sibel Can ve Emir Sarıgül teknede baş başa

Sevinçli halleriyle nesnellere yansıyan ünlü sunucu, sansasyonel açıklamalarda bulundu. Aydın, kendisine daha önceki sevgilisi Emir Sarıgül’ün magazine düşen görüntülerini andırdırılması üzerine şunları söyledi: “Ben bu mevzunun içinden çıkmak istedim. Ben mart sonunda Emir Bey ile ilişkimi kariyerime hasar verdiği için noktaladım.

Emir Bey’in bana yaptığı konutluluk öneriyi onun yaptığı bir harekettir. Yaz yeni başlıyor. Bu beyefendinin yanında başka bayanlar görebilirsiniz.

Her kezinde benim de resimlerim çıkarsa bu beni üzer. Ben Emir Bey’in evlenme önerisini kabul etmedim, etmeyeceğim. Filistinli bebekler can veriyor. Ben utanç dinliyorum. Emir Bey’in pırlanta gibi 2 çocuğu var. O çocuklarla da tanıştım. Bana Buket abla dediler.

O bu çocukları düşünmeden hareket ediyor olabilir ama ben o çocukların saygısına daha fazla konuşmuyorum. Beni bu haberlerin içinden çekin”

Buket Aydın’ın açıklamalarının ardından Emir Sarıgül cephesinin suskunluğunu gözetip gözetmeyeceği şimdiden merak mevzusu oldu.

Kaynak: www.patronlardunyasi.com
URL: https://www.patronlardunyasi.com/haber/Yilin-ask-bombasinda-yeni-perde Buket-Aydin-Utanc-duyuyorum/250563

The post Yılın aşk bombasında yeni perde! Buket Aydın: Utanç duyuyorum first appeared on Son Dakika Haberleri - Güncel Haberler.



Son Dakika Haberleri – Güncel Haberler https://www.ulkugundem.com/yilin-ask-bombasinda-yeni-perde-buket-aydin-utanc-duyuyorum/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder